Flare Jeans Outfit

Moda trece, moda vine…

Pantalonii evazați au revenit în tendințe de prin 2015, perioada în care moda anilor ’70 a început să se bucure de popularitate. Trebuie să recunosc că am stat puțin pe gânduri până să-mi achiziționez o pereche de blugi din acest model. Am avut nevoie de curaj dar, în cele din urmă i-am luat și am alcătuit un outfit pe care vreau să-l împărtășesc cu voi.

Am combinat blugii cu o cămașă cu volane bej din șifon, achiziționată de la H&M . Îmi plac foarte mult volanele în perioada aceasta. Nasturii îmbrăcați în material, de pe spatele cămășii sunt un detaliu foarte drăguț din punctul meu de vedere. Ca să adaug o pată de culoare outfit-ului am ales să port geanta de la Michael Kors, modelul Hamilton, în culoarea chili, cumpărată de pe Zalando. M-am încălțat cu o pereche de cizme lungi cu toc tot de la H&M. Pentru că încă e rece afară, am purtat și una dintre piesele de bază ale acestei primăveri, adică trench coat-ul de la Asos.

Acesta este rezultatul final 🙂

0cywB6ZUTP2GVpyAgwfsvA_thumb_31b.jpg

rjZn6sLORbGdP96nai4VuA_thumb_2f5

4qwzAC%gQnaPoa3++tbz5w_thumb_31f.jpg

DexBrjSZSBSZZlH0%ezV4Q_thumb_314

HeHEAIbZT7y6tLd6VUQM3g_thumb_30e

i788jIksQ5mKBjfLctP1Qw_thumb_312

JzF3UzIJTeqskaV48MxMqw_thumb_302

oCpGJqTCSui+nYrYcmGxDw_thumb_311

wZ%rdNHrRk22ALu9FqeUcw_thumb_310

Lasă un răspuns

