Review Make Up For Ever Ultra HD Liquid Foundation

Am să prezint în această postare recenzia fondului de ten de la MakeUp For Ever Ultra HD, bazată pe experiența proprie.

Căutam de mult timp un fond de ten de calitate care să-mi acopere toate nevoile: să aibă un grad mediu de acoperire, să se întindă uniform pe piele, să dureze mult pe ten de-a lungul zilei, să aibă un finish natural, să arate bine în poze. După îndelungate căutări și testări de produse, am găsit tot ce am eu nevoie la acest fond de ten. Îl folosesc de aproximativ 2 ani, deci mi-am format o părere clară in ceea ce-l priveste.

2796234

 

 

Descrierea oficială a produsului este următoarea:

Create pentru a răspunde constrângerilor noilor tehnologii de înaltă definiție din cinematografie și televiziune, formulele ULTRA HD sunt invizibile sub camerele 4K sau cu ochiul liber. Perfect pentru makeup artiști și perfect pentru tine.

Asociind o acoperire impecabilă cu o textură de a doua piele, fondul de ten ULTRA HD, care propagă lumina, asigură o piele uniformizată  și un ten perfect.

Complexul 4K exclusiv oferă un machiaj invizibil, natural și confortabil.
Cu o acoperire medie, formula sa fluida se contopește perfect cu pielea, pentru a masca imperfecțiunile și pentru a uniformiza textura pielii.

Cum arată / se simte:

Formula cremoasa se simte mai hidratantă decât varianta originală HD, acesta fiind disponibil  în 40 nuanțe. Arată bine pe piele, rezultatul fiind unul destul de natural. Se simte de asemenea bine, nu simt tenul încărcat ca și când as purta o mască. Gradul de acoperire este mediu și din punctul meu de vedere se poate stratifica.

Cum se comportă:

Durata produsului de-a lungul zilei este una foarte bună. Rămâne acolo unde îl aplic pe tot parcursul zilei. Eu am un ten normal spre mixt în zona T (frunte, nas și bărbie), ceea ce face ca la sfârșitul zile tenul să capete o ușoară „strălucire”. Aspectul uleios apare oricum după multe ore de purtare a fondului de ten. Nu știu să spun cum s-ar comporta produsul pe un ten gras, dar în ceea ce mă privește aspectul lejer stralucitor de la sfârșitul zile nu mă deranjează.

Aplicare:

Am aplicat fondul de ten în trei moduri: cu degetele, cu o pensula ascuțită pentru aplicarea fondului de ten și cu buretele magic de la Real Techniques. Prefer aplicarea cu buretele de la Real Techniques pentru că oferă un rezultat natural. Aplic întotdeauna un strat subțire de pudră translucida peste fondul de ten. În acest mod fixez fondul de ten și opacizez tenul pentru un efect mat.

WaJIrCJJQd2%d+go1EpiKQ_thumb_2cd

De ce îmi place:

  • este disponibil în multe nuanțe
  • acoperă bine micile imperfecțiuni ale pielii
  • are o durată îndelungată
  • arată bine în poze
  • oferă un rezultat natural care se simte „ca o a doua piele”
  • uniformizează bine pielea mascând diferențele de culoare
  • este lejer, se simte confortabil pe piele

De ce nu îmi place:

  • are un preț cam piperat dar ținând cont că eu nu îl folosesc zilnic, din punctul meu de vedere merită investiția
  • am cumpărat online a doua confecție de fond de ten Ultra ghidandu-ma după un tabel găsit on-line cu codul culorii fondului de ten HD și corespondentul lui în varianta Ultra HD. Am fost dezamăgită să văd că ceea ce era culoare perfectă pentru mine la HD, la noua variantă Ultra HD, era mai închisă.

Cum arată pe ten:

2E%QsAoPStOtmnUdV4uY%w_thumb_349

 

Concluzie:

Acesta este fondul de ten lichid cel mai bun din câte am încercat eu! Îl folosesc cu încredere ori de câte ori am o zi lungă, fiind sigură că fața mea va arăta bine pe tot parcursul zilei. Din fericire am un ten fără imperfecțiuni severe, deci raportat la tipul meu de ten acest produs este unul foarte bun. Un minus din punctul meu de vedere este prețul dar, din nou, la frecvența cu care eu îl folosesc, merită investiția. Pot să menționez la minusuri și faptul că nuanțele de la HD nu corespund cu cele de la Ultra HD dar poate m-am orientat eu după tabelul greșit…

Fondul de ten se poate achizitiona de la Sephora 🙂

Voi l-ați încercat? Vă place?

Ioana

 

Lasă un răspuns

