Girlfriend Jeans Outfit

Outfit-ul acesta este unul simplu dar care se pretează multor situații. O astfel de ținută poate fi purtată la o plimbare, facultate, birou și…unde mai vreți voi. Am încercat să prezint ținuta într-un cadru drăguț, eu personal nu m-aș duce îmbrăcată astfel la o plimbare în natură 🙂

Blugii pe care îi port i-am achiziționat de la H&M, sunt cu talie medie dar suficient de înaltă încât să mascheze eventualele  „denivelări” :). Sunt făcuți dintr-un denim elastic prespălat, cu detalii cu aspect foarte uzat. În descrierea jeansilor scrie că sunt cu tur lăsat, eu sincer i-am folosit mai degrabă „cu talia înaltă”; mă simt mai confortabil așa. Blugii i-am accesorizat cu o curea împletită, de culoarea coniacului.

În partea de sus, am purtat o cămașă Vinsonpoloclub de culoare albastru deschis. Cămașa îmi place s-o închei până la ultimul nasture, iar la baza gulerului am un colier alb, cu șapte flori de diferite mărimi, de la H&M. Tot în materie de accesorii, am inclus în outfit ceasul meu auriu de la Fossil, și obișnuiții mei cercei. Ca să mă apar de soare, în puținele zile când își face apariția,  am folosit ochelarii Ray-Ban Aviator.

În picioare am ales să merg pe comoditate, ca mai tot timpul:), astfel am purtat o pereche de botine din piele întoarsă, negre, de la Bianco.

Ca să rezist soarelui cu dinți, am aruncat peste,  geaca bleumarin de la Peuterey.

Acesta este felul în care am combinat, de data aceasta, singura pereche de Girfriend Jeans ce o dețin. Suntem încă în perioada de imprietenire, eu și blugii, deci, încă sunt timidă…pe măsură ce o să treacă timpul, o să îmi dau seama cum să-i port mai bine.

 

0cd6nW7uQVeVFVmQBtmbvg_thumb_180.jpg

8LTJ7WbISr6oJF43ZO6szw_thumb_18c.jpg

zgRVp0bkSXeJkC%Rf%g54Q_thumb_169.jpg

XeA7pvhNTliXkuv6jsgN1w_thumb_197.jpg

VxkNrF%aRvGNV4CTTMFKPw_thumb_17b.jpg

vbM0S3ymT2uqjsrKbiVJ1A_thumb_1bb.jpgrnOxTOW7RFumQxif7s+aCg_thumb_1c5.jpgmlQYeyp0SO6TugqxukA9TQ_thumb_182.jpg

j3hvRFwXSryRwHx1LARgtw_thumb_165.jpg

J%JpMtOhTtaR8Aztv0p4zw_thumb_18e.jpg

DZMYQPHnSwuaoOtA+5F%FQ_thumb_183.jpg

9CeKcIWGTaK9Uo8VPViIew_thumb_1c6.jpg

3bbDeYNUSKGp+wzRIqYOXg_thumb_1a1.jpg

2wXbvbP%SxWpjKQUaTkqNQ_thumb_1a6.jpg

0imw3pCBSrqXeQ2bndM4MQ_thumb_16e.jpg

lkxtd5dqlnvewyhtskiq_thumb_192

Lasă un răspuns

