Outfit casual

Outfit casual, pentru o după-masă de sâmbătă. În week-end, dacă nu am nimic deosebit de făcut, îmi place să mă îmbrac de cele mai multe ori casual. Și cum în ultimul timp îmi place „să îndrăznesc” mai mult decât de obicei, semnificația cuvântului „casual” la mine, și-a schimbat înțelesul. Dacă până acum, o pereche de blugi și un pulover (pentru sezonul acesta), descriau cel mai bine „casual-ul” în ceea ce mă privește, acum îmi place să mă joc timid când vine vorba de îmbrăcăminte.

Am trecut de la comodele pulovere la cămăși din materiale delicate, de la talia joasă la talia înaltă în ceea ce privește pantalonii, de la geacă  la palton. Nu mi-am făcut din asta o regulă, pur și simplu de câte ori simt să mă-mbrac după noile „standarde”, o fac…

Nu stiu cum vă alcătuiți voi outfit-urile, dar eu, de cele mai multe ori, am o piesă „vedetă” s-o numesc așa (exagerat), în jurul căreia îmi compun ținutele.

Piesa vedetă din acest outfit este un aparent banal jerseu, a cărui culoare m-a atras în mod special. Croaiala jerseului cumparat de la NewYorker, este una simplă, normală, nimic ieșit din comun. Culoarea acestuia însă îmi place mult în ultima perioadă. Păcat că pozele falseaza destul de mult culoarea, aceasta în realitate fiind un galben muștar.

La jerseu, am cobinat în partea de sus o cămașă de culoarea untului cumpărată de la Zara. Îmi place detaliul cămășii, adică nodul din față. În spate, croiala se alungește, aceasta fiind asimetrica, în față mai scurtă în spate mai lungă.

În partea de jos, am purtat o pereche de pantaloni cu talie medie, cumpărați tot de la NewYorker, a căror culoare, în opinia mea, se îmbină armonios cu restul outfit-ului. Am accesorizat pantalonii cu o curea maro, cumpărată de la H&M. În picioare port botinele din piele întoarsă de la Bianco.Ca și accesoriu, am purtat un colier de la H&M.

Sper, ca de fiecare dată, să vă fi inspirat…:)

 

9iajrlwrqbmhufaglt4gtq_thumb_154

tnUcE177Q5m9geCbmjm+tA_thumb_14f.jpg

0e5pcup1ro63s16dqovlq_thumb_159

2jOV08CFS1O9KNFO15reVw_thumb_14b.jpg

k5nkuygscu6rbigi33q_thumb_152

Un gând despre “Outfit casual

  1. Pingback: One Piece- Three ways – Ioana Zogorean

Lasă un răspuns

