Deliciu târziu- Banana pancakes 

Cum perioada asta pentru noi e perioada clătitelor americane, asta până ne saturam de ele, m-am gândit sa vă propun azi o reteta simplă și cât de cât sănătoasă de clătite americane cu banane.

Mie îmi place să le combin cu fructe: căpșuni, zmeură, afine sau orice alte fructe preferați și ispititoarea Nutella 🙂 Se pot servi în nenumărate feluri, de exemplu cu miere și fructe, sirop de arțar, cu iaurt , fulgi de cocos smd.

Banana pancakes sunt o alternativă  sănătoasă a oricărei mici gustări din comerț. Rețeta este una simplă, cu ingrediente la îndemâna oricui. Nu am folosit mult zahăr în compoziție pentru că bananele pe care le vom incorpora, sunt dulci.

Ingrediente pentru aproximativ 10 bucăți:

  • 1 cană de făină albă
  • 1 cană de lapte
  • 2 banane coapte bine
  • o lingură de zahăr brun
  • 2 lingurițe de praf de copt
  • 2 linguri de ulei vegetal
  • 1 ou
  • un praf de sare
  • câteva picături de esență de vanilie

Mod de preparare:

Am amestecat o parte din ingredientele uscate: făina, praful de copt si sarea. Separat am blenduit bananele peste care am adăugat restul ingredientelor: laptele zahărul, uleiul, oul, esența de vanilie. Am amestecat totul iar apoi am încorporat treptat amestecul de făină, sare si praf de copt, amestecând cu un mixer până se omogenizează totul.Într-o tigaie antiaderenta încălzită la foc mediu am adăugat puțin ulei apoi câte un polonic aproape plin din compoziție. Am uns fiecare clatita cu Nutella si am pus peste fructe proaspete.

Poată bună!

rsBAmpkxTZeyOKdoGTeF%w_thumb_87.jpg

um8dhkonrnywk9s4byrgqw_thumb_7f

ya9vk2a9teyieownl7tvta_thumb_7a

3V2TJM32RCCuKdAvTMXYEA_thumb_8a.jpg

pndydw0orgeic19hio92sq_thumb_8f

Vreau sa precizez ca reteta nu imi apartine, nu am creat-o eu! Ma inspir din mai multe surse dar imi place sa personalizez fiecare reteta!

Lasă un răspuns

