Outfit fustă cloș 

Recent am descoperit că-mi plac fustele. Nu sunt tipul care se imbraca  elegant, am preferat de cele mai multe ori să mă îmbrac în ținute comode, practice. Oarecum, am asociat întotdeauna comoditatea cu pantalonii, dar recent, am descoperit cu surprindere că poți fi nu numai comoda dar și eleganta într-o fustă.

Cred că fiecare dintre noi trece prin diferite etape în privința „stilului” vestimentar și, e normal. Noi, oamenii suntem mereu în schimbare, în căutare as spune. În căutarea acelui „ceva” care este echivalentul sentimentului de mulțumire. Vestimentația noastră reprezintă exprimarea exterioară a „înlăuntrului” nostru.

Mereu m-a atras stilul vintage. Admir dintotdeauna feminitatea femeii. Feminitatea, o stare ce vine din interior și se manifestă în exterior. Să nu o dau din nou pe filozofat, o să mă limitez  doar la o parte din aspectul exterior al feminitatii și anume, stilul vestimentar.

Rochiile cambrate care evidențiază formele feminine, atenția la detalii, pălăriile care dau un aer de eleganță, eleganța siluetei marcate prin croiala cloș, toate acestea însoțite de o atitudine pe măsură, pentru mine reprezintă descrierea ce se apropie de „perfecțiune” a imaginii unei femei.

Fusta cloș este inspirată din stilul anilor 50, ea fiind foarte versatila. Are o croială în forma literei „A”, talia înaltă şi este adesea realizată din materiale textile mai grele, care îi valorifică pliurile. Poate fi purtata cu ușurință atât pe timpul zilei cât și seara, in funcție de situație. Acest tip de fustă este potrivit atât pentru femei mai subțirele cât și pentru cele cu „forme”.

Fusta cloș pe care o am eu, este una accesibilă ca si preț , cumpărată de pe AliExpress. Nu am vrut să investesc mult într-o fustă de genul, neștiind dacă îmi  va sta bine sau nu. Îmi place mult imprimeul floral al fustei, mă înveselește și, din punctul meu de vedere se poate purta foarte bine și iarna nu doar primăvara și vara, ceea ce am și făcut.

Alături de fustă am purtat o bluză simplă neagră, cumpărată de la H&M, care are două „fâșii ” de material la baza gâtului ce se leagă într-un soi de fundița. Am purtat de asemenea o pereche de ciorapi tot negrii ca și bluza, scoțând astfel în evidență frumusețea fustei. M-am încălțat cu singura pereche de botine negre cu toc ce o dețin, bineînțeles axându-ma pe confort, nu am mulți pantofi cu toc.

Geanta pe care am ales-o este gri cu detalii metalice aurii, de mărime medie.

Cerceii sunt pe fond roz cu pete negre, având un aer vintage.

M-am străduit pe cât posibil să-mi aranjez părul, realizând astfel niște bucle care vroiau sa fie vintage 😊 Mai trebuie să exersez la capitolul ăsta 😆…
qa0j39uvrlwpzgr%84eddw_thumb_10e

+5TQG6d+QWOtLGFNJpKDUw_thumb_122.jpg

pgzxc3fsdaiyso6v47zda_thumb_111

iIBcXIQuTyWv9uDUaLeB+g_thumb_12a.jpg

s0EcVIkfS9WJSbeWM940Tg_thumb_143.jpg

qxfvaPL4Qsq8Ir+GanHgfw_thumb_12c.jpg

iwbd4wyltufixr71skr7g_thumb_140

6 gânduri despre “Outfit fustă cloș 

  1. Pingback: Cămașa din denim- cum se poartă?  – Ioana Zogorean

  2. Pingback: Cămașa din denim- cum se poartă?  – Ioana Zogorean

Lasă un răspuns

