Outfit of the day 21/01/17

M-am gândit să  încep o serie de tentative de outfit-uri. Intenția mea e să  vă dau idei de ținute vestimentare. Vreau să precizez că nu am studii in domeniu, nu sunt în măsură să învăț pe nimeni nimic, vreau doar să vă arat cum mă  îmbrac eu, cum obișnuiesc să combin piesele vestimentare.

„Stilul” meu, dacă așa îl pot numi, nu este unul definit încă. Imi place să cred că fac progrese în sensul ăsta și sper ca într-o bună zi să  descopăr ceea ce mi se potrivește cel mai bine, ce ma avantajează în materie de haine.

Majoritatea propuneriilor vestimentare ce am să le fac sunt compuse din haine „low coast”, deci ușor de reprodus pentru toate buzunarele.

Această primă  propunere este una casual/eleganta, as numi-o eu.

Tot outfit-ul se învârte în jurul „fustei vedetă” pe care am cumpărat-o recent,cu reducere de la H&M. La ea am combinat o bluză bleumarin, niște ciorapi groși și o pereche de cizme de piele ce trec puțin peste genunchi. Ca să nu îngheț de frig, am tras peste un palton negru, care urmărește liniile corpului. Geanta este una „no name”, de mărime medie.

Sper să vă inspire în vreun fel ținuta asta și să  o recreați:)

k5MTEOoJQjWBO4JZBwSBDQ_thumb_4e.jpg

do47hcyrdwuqsbwuhi6q_thumb_15

FhwWHNgIShmfVDOWeZcAFQ_thumb_2.jpg

nj%Q%NkrShmcyP3jinXJ3A_thumb_18.jpg

Cizme de piele Zara

pBxrdsmhT4iefacV6jaXkQ_thumb_19.jpgpqafgCY2S2+VIuKzzIsHEw_thumb_1e.jpgRrUySSi8RD+Iygx3TymbCQ_thumb_4.jpgThDWMEWsRcCEV03DXMJGBg_thumb_33.jpgvkuusbrfq9ibkyyrmb8bnw_thumb_4cwu8k%BXJQhiI6I87admBsg_thumb_1f.jpgGeantă cumpărată de pe AliExpress

98gBSww2S8mh9YwwA8LC8w_thumb_17.jpgCercei Dyrberg/Kern, cumpărați pe blush.no

lmYvIDCxRv+ielrGkTktDQ_thumb_16.jpg

Colier H&M

Chiar ne-am dat silința să facem pozele, deși, poate nu se vede :))….Așa-i când ești începător!

Lasă un răspuns

