Nu sunt ceea ce crezi!

De multe ori rețelele de socializare afișează o perfecțiune ireala. Aparența  este o mască , este opusul realității. Aparența nu oglindește esența! Câte poze ne facem fiecare înainte de a publica ceva?

„Poza asta nu-mi place! În asta par scunda, aici par grasa, mi se văd pungile de sub ochii….Mai fa-mi una, încă una!” Și tot așa, până când în sfârșit după muulte încercări reușim să găsim o poză care să transmită felul în care noi vrem să părem, ce vrem ca lumea să creadă despre noi când vede poza respectiva.

Momentul acela cand ești pe o plajă paradisiaca și vrei să imortalizezi clipa cât mai frumos…
Sau în cea mai importantă zi din viața ta, pe care vrei s-o împărtășești cu lumea-ntreagă. Vrei ca aruncatul paharelor de șampanie si cel a buchetului de la nunta ta sa fie reprezentate de o poză perfectă! (lăsând la o parte faptul că ai uitat să-ți arunci buchetul si ți-ai amintit la sfârșit când mai erau doar cinci domnișoare:) )Vrei ca să fie imortalizat zâmbetul tau discret in schimb rânjești  cu toată gura 🙂 Ai vrea să dai vina pe fotograf când vezi pozele dar, gândindu-te la rece, realizezi că asta e realitatea, asta esti tu!

Bineînțeles că nimeni nu-și pune poze pe facebook  cu certurile  dintre ei și iubitul/a sau poze în care sunt surprinși  cu o expresie a fetei „nedemna” de persoana in sine…Doar n-o sa-mi pun o poză în care am pungile de sub ochi ca două cepe, resturi de mâncare printre dinți sau mai știu eu ce alte minunății care îmi strica „imaginea”.

Ne face plăcere să credem că lăsăm o impresie bună prin intermediul albumelor noastre virtuale perfecte,  persoanelor ce poate nu ne cunosc personal dar, realitatea este alta. Toți avem zilele noastre proaste, cu toții avem defecte atât fizice cât și caracteriale. Nu suntem perfecți și nici nu trebuie să părem!

În aparenta perfecțiune, se pierde esența!

Ok, după textul ăsta , o să încep să-mi pun poze penibile cu mine, dacă tot mi-a trebuit să fac iar pe filozoafa. 🙂

 

 

1422711131

 

2326857_orig.jpg

 

7955122.jpg

 

3831934

 

Lista mai poate continua, dar pentru inceput e bine 🙂

Lasă un răspuns

