Mască de păr naturală pentru un păr strălucitor 

Povestea readucerii la viață a părului meu a început acum 6 ani. După mulți ani în care podoaba mea capilară și-a schimbat culoarea destul de des (ale tinereții valuri), am fost nevoită să-l readuc la viață. Nemulțumită fiind de produsele din comerț, bineînțeles după ce am investit „puțin” în ele, am hotărât să încerc soluții naturale. De aici naște și pasiunea mea pentru tratamentele cosmetice „homemade” cu produse de prin bucătărie. Așa că, am tot căutat eu soluții miraculoase pe internet și am început un tratament accelerat pentru păr.

Una dintre măștile care într-adevăr a funcționat la mine, este aceasta pe care o împărtășesc cu voi astăzi. Este o mască care stimulează creșterea părului datorită galbenusului de ou, prin conținutul său bogat de proteine. Un alt ingredient minune al acestei măști este uleiul de masline care hrănește și îmbunătățește calitatea firului de par. Acesta, tratează vârfurile de păr despicate , oferind strălucire și elasticitate părului. Mierea nu putea lipsi din această mască, aceasta având un efect nutritiv asupra firului de păr.

Ingredientul surpriză aici este pudra de cacao care conferă strălucire podoabei capilare și un miros delicios de ciocolată. Cantitatea ingredientelor diferă în funcție de mărimea părului. Eu, pentru părul meu, care este destul de lung, folosesc în general următoarele proportii:

  • 1 gălbenuș de ou
  • 1 lingură ulei de măsline
  • 1 lingură de miere
  • 1 linguriță/două pudra de cacao

Se amestecă toate indredientele și se aplică pe jumătatea inferioară a părului umed. Eu o las de obicei să actioneze cam o oră, după care samponez de două ori și clătesc foarte bine.
Rezultatele sunt vizibile încă de la prima aplicare, costurile sunt mici deoarece masca conține doar ingrediente ce fiecare le are în bucătărie.

Sper să vă fie de folos aceasta mască și să aveți rezultate bune, așa cum și eu am avut! Spor să aveți! 🙂

Așa arată părul meu după ce am aplicat masca, l-am spălat și uscat.

 

Lasă un răspuns

