O noua aventură 

DCIM100GOPROG0350423.

Ce va trece prin minte cand va uitati la  poza asta? O minune? Paradis? Pentru mine a fost impulsul necesar care m-a facut să  acționez, să-mi transform gândurile in cuvinte. Călătoria în Republica Dominicană m-a făcut să-mi analizez  viață… Pentru că, numește-L cum vrei, Dumnezeu, Universul știe cum să te facă să  vrei să schimbi ceva.

So, iată-mă aici, în noua, necunoscuta mea călătorie 🙂

De ce întotdeauna ne autolimitam din frica de a fi criticati, de a iesi din normalitate, din zona noastra de comfort?

Călătoria în a ne autocunoaște este una lungă , uneori dureroasă, plină  de frustrări, dar necesară . Oricum, sunt sigura ca mai devreme sau mai târziu fiecare dintre noi ajunge sa aprecieze adevaratele valori in viață . Bineînțeles, cu diferențe în detalii dar esențialul îl știm cu toții.

DCIM100GOPROG0310410.

Uneori, avem nevoie de o întâmplare nefericită în viața noastră ca să reușim să apreciem ce avem, sa realizăm  că  într-adevăr avem „lucruri” pentru care trebuie sa fim recunoscători.

Da, recunoștința, după mine este un element esențial pentru reușitele noastre.
Esența o explică  foarte bine proverbul: „Nemultumitului i se ia darul”.

De ce uneori trăim  parcă în așteptarea unei catastrofe, sau ca și cum zilele noastre sunt intr-un sac fără fund? „De luni încep dieta!”, „De luna viitoare mă duc la sala!” 🙂 ( Recunosc, cu astea mai trebuie sa lucrez si eu 🙂 )

Dar dacă nu o să mai avem o noua „luni” sau o „luna viitoare”? De multe ori, inconștient trăim în viitor si uităm  să  trăim și să apreciem suficient prezentul.

Ok, ajunge cu filozofia 🙂 Îmi doresc să  mă provoc pe mine însămi, să cresc, să mă îmbunătățesc. Vreau să mă împing dincolo de propriile limite. Vreau să fiu eu însămi!

DCIM100GOPROG1010635.

16215854_10202959783553781_233254578_n

2 gânduri despre “O noua aventură 

Lasă un răspuns

